Infolinia: +48 61 8250785, mail:info@mysamples.pl

Uncategorised

FAQ

 ekspert Na jaki adres zostanie wysłane zamówienie?

Przesyłka zostanie wysłana na adres wskazany podczas składania zamówień. W zakładce Moje konto jest Twoja lista wysyłkowa, którą możesz dowolnie edytować. Raz wprowadzony adres pozostaje na liście i przy kolejnych zamówieniach nie musisz już kolejny raz wprowadzać danych. 

 ekspert Jak zostanie dostarczone zamówienie?

Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Od momentu zmiany statusu zamówienia na 'WYSŁANO' przesyłka dotrze pod wskazany adres w ciągu 24h.

ekspert Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W przypadku upominków bez logo Żywiec Zdrój - czas realizacji to maksymalnie 14 dni roboczych. W przypadku upominków z logo, termin dostawy może ulec wydłużeniu do 30 dni roboczych.

 ekspert Dlaczego upominki z logo są dostępne wyłącznie w pakietach?

Pakiety wynikają z rozliczania kosztów zamówionych upominków. Cena została skalkulowana przy wskazanych w pakietach ilościach. Po zamówieniu pakietu, pula upominków pozostaje do dyspozycji zamawiającego. Istnieje możliwość magazynowania jej w naszym magazynie i sukcesywne przesyłanie pod wskazane adresy. Prosimy o mail jeśli jest takie zapotrzebowanie.

ekspert  W jaki sposób następuje rozliczenie zamówionych upominków?

Fakturę na zamówione upominki, (powiększoną o koszty transportu) o treści 'Obsługa sklepu giftpro' prześlemy na adres siedziby Żywiec Zdrój, zaadresowaną na imię i nazwisko osoby zamawiającej. Fakturę wystawiamy zbiorczo na koniec miesiąca.

 ekspert Ile wynoszą koszty transportu?

Wysyłka bonów i kart - 20,00 pln. Wysyłka nagród rzeczowych - 25,00 pln.