Polityka Prywatności
- Kategoria: Uncategorised
...
![]() |
Na jaki adres zostanie wysłane zamówienie? Przesyłka zostanie wysłana na adres wskazany podczas składania zamówień. W zakładce Moje konto jest Twoja lista wysyłkowa, którą możesz dowolnie edytować. Raz wprowadzony adres pozostaje na liście i przy kolejnych zamówieniach nie musisz już kolejny raz wprowadzać danych. |
![]() |
Jak zostanie dostarczone zamówienie? Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Od momentu zmiany statusu zamówienia na 'WYSŁANO' przesyłka dotrze pod wskazany adres w ciągu 24h. |
![]() |
Jaki jest czas realizacji zamówienia? W przypadku upominków bez logo Żywiec Zdrój - czas realizacji to maksymalnie 14 dni roboczych. W przypadku upominków z logo, termin dostawy może ulec wydłużeniu do 30 dni roboczych. |
![]() |
Dlaczego upominki z logo są dostępne wyłącznie w pakietach? Pakiety wynikają z rozliczania kosztów zamówionych upominków. Cena została skalkulowana przy wskazanych w pakietach ilościach. Po zamówieniu pakietu, pula upominków pozostaje do dyspozycji zamawiającego. Istnieje możliwość magazynowania jej w naszym magazynie i sukcesywne przesyłanie pod wskazane adresy. Prosimy o mail jeśli jest takie zapotrzebowanie. |
![]() |
W jaki sposób następuje rozliczenie zamówionych upominków? Fakturę na zamówione upominki, (powiększoną o koszty transportu) o treści 'Obsługa sklepu giftpro' prześlemy na adres siedziby Żywiec Zdrój, zaadresowaną na imię i nazwisko osoby zamawiającej. Fakturę wystawiamy zbiorczo na koniec miesiąca. |
![]() |
Ile wynoszą koszty transportu? Wysyłka bonów i kart - 20,00 pln. Wysyłka nagród rzeczowych - 25,00 pln. |